GVW: 2.700 kg
Afmetingen laadruimte: 405 x 205 cm
Hoogte laadvloer: 63 cm
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Hoogte borden: 5 cm
Stekker aanhanger: 13-polige stekker
Hapert G 2.700kg kantelbare machine tranporter autotransporter ambulance
- Totale "make over" kan zo weer een ronde mee!
- afm. 405x205cm
- 2.700kg / 657kg / 2.047kg
- hydraulisch kantelbaar
- verlaagd dmv 185/60r12
- Nieuwe Assen 1.400kg rondom
- Nieuwe bodem plaat betonplex 18mm anti slip
- Nieuwe hydraulische handpomp
- Niuewe wielen 185/60r12
- Nieuwe kantelcylinder
- Nieuwe verlichting
- Nieuwe 13 polige jaeger stekker (menbers)
- Nieuwe Bovag onderhoudsbeurt Januari 2023
Direct inzetbaar voor euro 4.995,00 excl. BTW
Braamhaar Aanhangwagens in enter is een bovag en rdw / vwe erkend bedrijf
goorseweg 22a enter
0547-385052 info@braamhaar-aanhangwagens.nl
open ma tm za van 8.30 tot 18.00 uur
kijk ook eens op alle advertenties voor nog veel meer scherpe aanbiedingen!
alle boven genoemde prijzen zijn excl. btw Afbeeldingen aanhangwagens en accessoires kunnen afwijken, onder voorbehoud van typfouten, datum, prijs en constructie. Aan onze aanbiedingen kunnen geen rechten worden ontleend. / leges en accessoires, af magazijn, à contant of pin enkelasser - tandemasser - plateauwagen - enkelasser met huif - tandemasser met huif - motortrailer - autotransporter - paardentrailer 1.5 paards en 2 paards - schamelwagen 5 / 6 en 9 meter - bagagewagen / vakantiewagen - koelwagen - gesloten enkelasser - gesloten tandemasser - trilplaat aanhangwagen - koetsentrailer - trilplaat - rolsteiger - wij leveren o.a. De volgende merken: anssems, eduard, saris, hulco, henra, humbaur, ifor williams, sirius, böckmann, atec, brenderup, rebel, king, westfalia en powertrailer
De genoemde prijs is exclusief BTW.
Categorie | Overige aanhangers |
Merk | Hapert |
Model | G Transporter machinetransporter ambulance 0 |
Bouwjaar | 2003 |
Gewicht | 657 kg |
Kenteken: | WH-JB-54 |
Laadvermogen | 2.043 kg |
Breedte | 2.060 mm |
Lengte | 5.650 mm |
Aantal assen | 2 |
Asconfiguratie | 2 |